Nejčastější dotazy

Doručujete balíky kamkoli?

Ano, doručujeme. Ze Slovenska prostřednictvím vybrané společnosti téměř do celého světa.

Je možné balíček zaslat i do zahraničí?

Ano, balíček lze odeslat i do zahraničí, ale v takovém případě je nutné uhradit objednávku předem, protože balíček na dobírku do zahraničí odeslat neumíme.
Pokud vybraná země účtuje celní poplatky, hradí je příjemce. Společnost Bloom Cosmetics s.r.o. nemá nad těmito poplatky kontrolu. Jejich výše se řídí zemí, kterou si kupující zvolil ve své objednávce. Před potvrzením objednávky doporučujeme zákazníkovi kontaktovat místní celní orgány a informovat se o aktuálních poplatcích.
Pro další informace o doručení do konkrétní tebou preferované země,
nám můžeš napsat na hello@bloomhair.sk/ hello@bloomhair.cz a my ti rádi poskytneme více informací.

Jakými způsoby můžu provést platbu?

Nabízíme dva způsoby platby. Jedna možnost je zaplatit balíček při přebírání přímo kurýrovi na dobírku. V případě, že si balíček objednáváš do zahraničí však platí, že je nutné jej zaplatit předem abychom jej uměli odeslat.

Jak dlouho bude trvat než přijde můj balíček?

Zboží odesíláme prostřednictvím kurýrní společnosti WeDo a také prostřednictvím Zásilkovny – na výdejní místo, abychom zajistili pro naše zákazníky co nejvyšší komfort. Doprava prostřednictvím kurýrní společnosti WeDo v České republice je zpoplatněna částkou 100 Kč a doprava prostřednictvím Zásilkovny částkou 90 Kč. Při objednávce nad 1250 Kč je poštovné ZDARMA.* Objednávky vytvořené do 12:00 hod prostřednictvím kurýrní společnosti WeDo jsou obvykle doručeny do 48 hod (doručení je během pracovních dní). Doba doručení při objednávce prostřednictvím Zásilkovny na výdejní místo jsou 2-3 dny (doručení objednávky na výdejní místo je během pracovních dnů). * Částky za dopravu a doprava zdarma mohou být časově omezeny a mohou se měnit v závislosti na právě probíhající akci. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu cen za dopravu.

Mohu produkt vrátit, pokud s ním nebudu spokojená?

Garance vrácení peněz se vztahuje pouze na neotevřené produkty s neporušeným bezpečnostním uzávěrem a do 45 dnů od doručení objednávky. Chcete-li produkt vrátit, kontaktujte nás. tu

Returns

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut molestie nunc vitae risus feugiat, eu fringilla ligula gravida. Integer auctor egestas nisi, ac bibendum nunc.

Returns

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut molestie nunc vitae risus feugiat, eu fringilla ligula gravida. Integer auctor egestas nisi, ac bibendum nunc.

COVID-19

We offer free tracked shipping on the majority of orders to Europe.

Express shipping is also available to selected locations at an additional cost which is calculated at the checkout.
Import taxes are at the discretion of each country and are out of our control.

Due to shipping restrictions, we are unable to ship any aerosol product/s (1 Hour Express and Instant Tan) to customers based in Ireland and Northern Ireland.

How long will my order take to arrive?

We offer free tracked shipping on the majority of orders to Europe.

Express shipping is also available to selected locations at an additional cost which is calculated at the checkout.
Import taxes are at the discretion of each country and are out of our control.

Due to shipping restrictions, we are unable to ship any aerosol product/s (1 Hour Express and Instant Tan) to customers based in Ireland and Northern Ireland.

Platba

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut molestie nunc vitae risus feugiat, eu fringilla ligula gravida. Integer auctor egestas nisi, ac bibendum nunc.

Doprava
Doprava
Platba
Vrátenie tovaru